dinsdag 30 november 2010

The bigger, the better






16 opmerkingen:

  1. Inderdaad; hoe groter, hoe beter. I likee it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke post !
    Ik wilde je even laten weten dat ik je heb getagged !
    Kijk maar :
    http://coconutfashion.blogspot.com/2010/11/fashion-tag.html
    Onder aan de post (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een superleuke inspiratie pics,
    ook in je andere posts!
    Echt hele mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaah die ringen!
    IK WIL ZE ALLEMAAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauuuw PRACHTIGE ringen!!
    I WANT THEEEEEEEEEM!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yes yes yes. go big, or go home!
    <3mode.
    http://modestyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i'm sooo all over this.

    www.theversastyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt echt een super leuke blog.
    Vooral al die mooie inspiratie foto's..
    En ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke ringen!!
    Ik wou dat ik zulke mooie ringen had...

    Kom je ook eens op mijn blog langs??

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen